Hur man äger en telefonförsäljare
Kunderna tror dom äger telefonförsäljarna..
Men fraser som "Varför ringer du mig?" "Varför har du mitt numer?" "Hållkäften" och slänger på luren.
Det ända ni gör är att ge mig en rolig stund på jobbet.
Om ni vill äga en telefonförsäljare ska ni vara långvariga, låta intresserad och ha många konstiga frågor. Prata länge och mycket. Och när ni kommer till ett avslut så säger ni att ni inte är intresserade.
För då har ni tagit mycket av vår tid där vi kunde ha gjort flera sälj. Tänk på det nästa gång!
Men fraser som "Varför ringer du mig?" "Varför har du mitt numer?" "Hållkäften" och slänger på luren.
Det ända ni gör är att ge mig en rolig stund på jobbet.
Om ni vill äga en telefonförsäljare ska ni vara långvariga, låta intresserad och ha många konstiga frågor. Prata länge och mycket. Och när ni kommer till ett avslut så säger ni att ni inte är intresserade.
För då har ni tagit mycket av vår tid där vi kunde ha gjort flera sälj. Tänk på det nästa gång!
Kommentarer
Postat av: Sofia
sv: tack =)
haha, har oxå vart teleförsäljare och var gång en "kund" var otrevlig tänkte jag för mig själv: JAG VET VAR DU BRO!
Postat av: me again
BOR, inte BRO haha
Trackback